ایجاد نقاهتگاه های ویژه بیماران مبتلا به کرونا در ماسال

پورحضرت با اشاره به اینکه برای قرنطینه کردن افراد مبتلا، مراکزی برای نقاهتگاه در شهرستان تعبیه شده است گفت: در طرح شهید سلیمانی، افراد بیمار شناسایی، ردیابی و رهگیری و بسته به شرایط افراد در نقاهتگاه‌های از پیش تعیین شده ایزوله و یا قرنطینه می‌شوند.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: طرح ملی غربالگری خانه به خانه «شهید حاج قاسم سلیمانی» در شهرستان ماسال هم آغاز شده است.

 

فرماندار ماسال هدف اصلی از اجرای این طرح را شناسایی بیماران مبتلا و پیشگیری از قطع زنجیره کرونا عنوان کرد و افزود: در طرح بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا موسوم به شهید حاج قاسم سلیمانی، افراد بیمار شناسایی، ردیابی و رهگیری و بسته به شرایط افراد در نقاهتگاه‌های از پیش تعیین شده ایزوله و یا قرنطینه می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه بر حسب نیاز برای قرنطینه کردن افراد مبتلا، مراکزی برای نقاهتگاه در شهرستان تعبیه شده است گفت: با شروع غربالگری خانه به خانه در سطح شهر و روستاهای این شهرستان برای رعایت موازین بهداشتی و اقناع‌سازی مردم تا کنون پیامد خوبی داشته است.

 

پورحضرت تصریح کرد: اگر مردم همراهی‌های لازم را در اجرای این طرح داشته باشند قطعا در کوتاه‌ترین زمان نتایج خوبی حاصل می‌شود و وضعیت شهرستان به سفید باز می‌گردد.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه اقشار بسیج بازوان اصلی این طرح هستند بیان کرد: بسیج در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور پررنگ داشته است.

 

وی با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت خیرین ماسالی برای اجرای بهتر این طرح خاطرنشان کرد: با هماهنگی دادستانی شماره حسابی در فضای مجازی انتشار خواهیم داد که خیرین کمک‌های خود را در راستای رزمایش مواسات و همدلی واریز کنند.

 

 

 

کد خبر 999861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha