افتتاح همزمان سالن ورزشی و واگذاری چندین دستگاه جوجه کشی در ریگان انجام شد

سالن ورزشی صالحین در ریگان افتتاح و چندین دستگاه جوجه کشی برای رونق اشتغال خُرد با حضور فرمانده سپاه ثارالله واگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی پنجشنبه (13 آذر) در افتتاح سالن ورزشی صالحین در شهرستان ریگان گفت: ورزش جوانان، دختران و پسران باعث آرامش و سلامتی می شود زیرا هرچه به ورزش بیشتر توجه کنیم امراض نیز کم می شود و خود ورزش پیشگیری است که با وجود آن نیاز به خیلی از درمان ها (چه در حوزه فیزیکی و چه در حوزه روانی) نیست.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: این مرکز متعلق به مردم است؛ یعنی کلید آن دست مردم باشد و مردم هر لحظه اراده کردند بیایند و تجهیزات آن ها کامل باشد و مسئولین امر فقط سانس های آن را تعریف کنید.

 

 

 

وی با بیان اینکه باید واقعاً از این فضا استفاده بشود نه اینکه زحمتی که کشیدید و همه کمک کردند اما در آن قفل شود، در ادامه افزود: این ارزش دارد که در این فضا یکسره باز باشد و مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

 

 

 

سردار معروفی اظهار کرد: همه سوله های 9 دی و صالحین که در استان کرمان نزدیک به 85 مورد داریم، در سراسر کشور با دستور مقام معظم رهبری برای مردم است و ما هم در سپاه هرکجا ساخته شده، گفتیم در آن را از بیرون باز کنند که مردم راحت بتوانند بیایند و استفاده کنند؛ بنابراین این فضا باید متولی داشته باشد که جوانان استفاده کنند.

 

 

وی همزمان با افتتاح سالن ورزشی صالحین در شهرستان ریگان در خصوص واگذاری چندین دستگاه جوجه کشی به مردم جهت اشتغال خرد گفت: این کار و امثال آن را فرهنگ سازی کرده و در حوزه اقتصاد مقاومتی، کار خانگی مردم را توسعه دهید تا مردم در خانه باشند، سلامتی آن ها حفظ شود، منبع درآمد داشته باشند و سفره های آن ها را رنگین کنیم.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این کارها را با همین دستگاه کوچک، با یک دار قالی، صنایع دستی و با دام سبک و سنگین هم می شود، انجام داد لذا باید به این سمت حرکت کنیم ضمن اینکه دولت پروژه های بزرگ را دنبال می کند و اشتغال زا و سرمایه آور هست اما این پروژه های کوچک اقتصاد خرد خانواده و سفره های مردم را مراقبت می کند.

 

 

 

وی با بیان اینکه باید این کار را فرهنگ سازی کنیم و حتی خیرین را باید به این سمت بیاوریم، اظهار کرد:  بازار آن را می توان درست کرد اما مهم این است که این جهش تولید و تولید را در شبکه خانه ها قرار دهیم.

کد خبر 999868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha