راه اندازی کاروان خودرویی در محکومیت ترور شهید فخری ‌زاده

در پی ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ‌ای کشورمان، مردم انقلابی بندر آستارا با برگزاری کاروان خودرویی این اقدام وقیحانه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به‌ منظور ادای احترام به مقام شهید هسته ‌ای و دفاعی کشور، شهید محسن فخری ‌زاده و محکومیت ترور این شهید والامقام، کاروان خودرویی مردم انقلابی آستارا امروز(پنجشنبه، ۱۳ آذر) در این شهرستان راه اندازی شد.

 

مردم انقلابی آستارا در حالی که پوسترهایی مزین به عکس مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی و شهید فخری زاده، همراه با شعارهایی ضد عاملان این جنایت در دست داشتند، در سطح شهر حرکت کرده و این اقدام را محکوم کردند.

 

کاروان خودرویی مردم انقلابی آستارا از مقابل حرم مطهر شهدای گمنام این شهرستان آغاز و در خیابان های مطهری، فارابی، حضرت امام خمینی(ره) برگزار و در مقابل مزار شهدای والامقام بندر آستارا به پایان رسید.

 

در این مراسم، مردم و مسئولین آستارایی خواستار برخورد با عاملین داخلی و خارجی این جنایت شدند.

 

این کارون خودرویی به همت هیئت رزمندگان اسلام و ستاد بزرگداشت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده به راه افتاد.

 

گفتنی است، تروریست ‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل شهید محسن فخری ‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته ‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

 

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری ‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودروی حامل وی منفجر شد.

 

فخری ‌زاده در اثر این تیراندازی و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.

کد خبر 999888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha