تکریم خانواده شهدا یک وظیفه است

شمس گفت: احترام و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت هفته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ناخدا دوم «محمود طبسی» فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش در آستارا به همراه «نصرت الله شمس» رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید«بهروز تسلی نیا» در این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

«نصرت الله شمس» در این دیدار با بیان اینکه امنیت و آسایش  کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، اظهارکرد: کار بزرگی که شهدا انجام دادند اینکه از همه هستی خویش گذشتند تا ارزش ‌های انسانی بماند.

 

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا افزود: هر ملتی که یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه می ‌دارد، در برابر دشمن اقتدار و عزت می ‌یابد.

 

شمس، خانواده های شهدا را از پایه ‌های مستحکم انقلاب دانست و گفت: احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک وظیفه و حقیقت است و موجب افتخار و سربلندی است که خادم ایثارگران و خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.

 

*امنیت ایران اسلامی ثمره خون شهیدان است

ناخدا دوم «محمود طبسی» نیز در این دیدار، اظهارکرد: امنیت ایران اسلامی ثمره خون شهیدان است و ما به هر جایی که رسیدیم، مدیون رشادت ها و جوانمردی های شهدای گرانقدر اسلام هستیم و ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه آن بزرگان باشیم.

 

فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش در بندر آستارا با بیان اینکه دیدار  و قدردانی از خانواده معظم شهدا از وظایف ماست، افزود: خانواده شهدا در تداوم راه شهدا نقش آفرین هستند و باید قدردان این بزرگواران باشیم.

 

طبسی خاطرنشان کرد: با نهادینه سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در ارتقای معنویت در جامعه نقش آفرین شد.

کد خبر 999896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha