نهادهای تبلیغی به تمامی ابعاد فرهنگ و تبلیغ دین اسلام توجه کنند

رییس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس گفت: نهادهای تبلیغی به تمامی ابعاد فرهنگ و تبلیغ دین اسلام باید توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک اظهار کرد: در هر نظامی نهاد های فرهنگی و تبلیغی بازوان توانمند آن نظام هستند  و سازمان تبلیغات اسلامی یکی از قوی ترین، منسجم ترین و کارآمدترین نهادهای فرهنگی کشور است.

 

نوش آبادی افزود: تبلیغات اسلامی به تمامی ابعاد فرهنگ و تبلیغ دین باید توجه کند. همانطور که در نظام سلطه برای تبلیغ آرمان های خود از همه ابزار های خود استفاده می کند در نظام اسلامی باید به مراتب از شیوه ها و ابزارهای کارآمد و نوآوری در تبلیغ عارف و آموزه های دینی استفاده شود.


وی بیان کرد: امپراطوری نظام سلطه برای پیش برد اهداف خود از تمامی ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی استفاده می کند ، چرا ما برای تبلیغ دین خود از این ابزار ها استفاده نکنیم.

 

نوش آبادی اظهار کرد: ۱۵ خرداد، هویت و شناسنامه دیار پانزده خرداد  است ، چرا که بنای انقلاب، از ۱۵ خرداد سال ۴۲ نهاده شده است و باید این از این طرفیت فرهنگی تاریخی و تمدنی در تبلیغات استفاده شود.

 

وی تاکید کرد: باید با گفتمان اقناعی به شبهات نسل جوان پاسخ دهیم نه صرفا با سخنرانی و مراسم و تبلیغات صوری که این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار مردم از مسئولان قوا این است که هم تلاش کنند تمامی تحریم های ظالمانه برداشته شود و هم با عزت و اقتدار زندگی کنند تا دشمن مجبور به عقب نشینی شود.

 

وی در پایان سخنان خود گفت: خود را نباید محدود کنیم و در مسیر توسعه باید حرکت کنیم ، به نیروهای داخلی و جوان مومن و انقلابی اعتماد کنیم چرا که کلید توسعه و پیشرفت جوانان مومن کشور است.

کد خبر 999912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha