اعلام نتیجه شفاف استعلام‌ها مانع، نامه‌نگاری‌های متعدد می‌شود

استاندار زنجان گفت: نتیجه استعلام از طرح‌ها و پروژه‌ها از سوی ادارات شفاف و مشخص اعلام شود تا نامفهوم نبوده و مانع نامه نگاری‌های متعدد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی در نهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین محیط زیست، از امور طرح رونق خواست مسائلی که در این جلسه برای بررسی آورده می‌شود، اما و اگری نداشته باشد چرا که برای مجریان طرح و پروژه‌ها حق کذایی ایجاد می‌شود.

 

استاندار زنجان تصریح کرد: هر آنچه در جلسه  امور زیربنایی مورد بررسی قرار می‌گیرد، انتظار ایجاد می‌کند.

 

وی یادآورشد: طرح‌ها و پروژه‌هایی که احتمال تایید و پشتوانه کارشناسی دارد در این جلسه بررسی شود.

 

حقیقی تاکید کرد: مصوباتی که انجام می شود ناظر بر کار کارشناسی و استعلام دستگاه‌های اجرایی است تا مورد تایید قرار گیرد.

 

استاندار زنجان به باغ هاشمی‌نژاد در زنجان اشاره کرد و افزود: نمایندگان مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در این خصوص تلاش زیادی کردند که باید همه اقدامات این باغ مطابق قانون پیش برود تا در آینده دچار مشکل نشویم و همه موارد این ۱۳ هکتار بر اساس ضوابط و قانونی طی شود تا نتیجه‌ای مثبت برای منطقه داشته باشد.

 

استاندار زنجان همچنین با اشاره به وضعیت کرونایی زنجان، افزود: با رعایت شهروندان در سطح استان زنجان و تلاش‌های مسؤولان در زمان مورد نظری که اعلام شده بود در شرایط شهرهای استان به لحاظ شرایط کرونایی تغییراتی ایجاد شد.

 

وی تاکید کرد: کوچکترین تعلل در خصوص کرونا و عمل کردن مطلق در تغییر وضعیت‌ها شرایط را به حالت قبلی برمی‌گرداند.

 

استاندار زنجان افزود: در حال حاضر در تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی برای بهبود هرچه بیشتر وضعیت هستیم تا این شرایط را به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس حفظ کرده و یا ارتقا دهیم.

 

کد خبر 999913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha