آموزش بیش از ۲ هزار نفر در زمینه مقابله با ویروس کرونا

فرماندار شهرستان ورامین از آموزش بیش از ۲ هزار نفراز خانواده های سالم در زمینه مقابله با ویروس کرونا طی یک هفته و پلمپ ۱۳ واحد متخلف صنفی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین، در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار کرد: موفقیت در اجرای این طرح که با هدف شناسایی، پیگیری و حمایت از بیماران کرونایی و خانواده‌های آنان صورت گرفته، به همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و بسیج کلیه امکانات نیاز دارد، از این رو تلاش می‌شود تا در جلسات روزانه ستاد کرونا، وضعیت اجرای این طرح در مناطق مختلف شهرستان بررسی و با رفع مشکلات و موانع، زمینه تحقق اهداف آن فراهم شود.


فرماندار ورامین گفت: طی هفته گذشته با همراهی بهورزان شبکه بهداشت، 2 هزار و 138 نفر از اعضای خانواده‌های سالم در زمینه مقابله با ویروس کرونا آموزش دیدند.


وی همچنین از آموزش 183 خانواده ورامینی که یک یا چند نفر از اعضای آنان به ویروس کرونا مبتلا شدند خبر داد.


وی افزود: در هفته گذشته، بازرسی‌های متعددی از واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی صورت گرفته که طی آن 133 مورد متخلف که به دستورالعمل‌های بهداشتی عمل‌ نمی‌کردند شناسایی و 2 واحد نیز به دلیل عدم توجه به تذکرات، پلمب شدند.


وی همچنین از ضدعفونی کردن 215 مکان توسط عوامل اجرای طرح شهید سلیمانی در مناطق مختلف ورامین خبر داد.


کاغذلو گفت: در اجرای طرح قرنطینه معکوس افراد بالای 65 سال، 18 هزار و 956 مورد شناسایی و تذکرات لازم مبنی بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و ماندن در خانه به آنان ارائه شده است.


وی با تقدیر از تلاش و همراهی اصناف و مشاغل مختلف شهرستان در اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی از پلمب 13 واحد صنفی متخلف طی هفته گذشته خبر داد.
 

کد خبر 999917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha