اهدای ۱۴۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند جهرم

نیک فر گفت: همزمان با سومین مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» تعداد ۱۴۰ تبلت به همت خیران تهیه و به دانش آموزان کم بضاعت شهرستان جهرم هدیه داده شد.

«مهدی نیک فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان جهرم تا کنون خدمات بسیاری از سوی انجمن های خیریه سطح شهرستان انجام شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم افزود:‌ با توجه به فراگیری دروس به شیوه مجازی در روزهای شیوع بیماری کرونا، تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت مقدور نبوده که این مهم با یاری و همکاری گروه های مختلف خیران جهت تهیه و اهدای تبلت به دانش آموزان در دستور کار مجمع خیرین «مدرسه یار» قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح تعداد ۱۴۰ تبلت خریداری شده است، عنوان کرد: این تبلت ها به همت خیران، مجمع «خیرین مدرسه یار»‌ و یاری مرکز نیکوکاری «رزمندگان اسلام»‌ شهرستان جهرم تهیه شده است.

 

نیک فر با اشاره به هزینه تهیه و خریداری تبلت ها نیز گفت:‌ برای خرید این تعداد تبلت هزینه ای افزون بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال صرف شده که از سوی خیران و نیکوکاران تامین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در قالب مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» خدمات دیگری نیز به دانش آموزان محروم شهرستان جهرم انجام شده است، خاطرنشان کرد:‌ تهیه بسته های لوازم التحریر نیز از دیگر برنامه های سومین مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» در شهرستان جهرم بوده که در قالب آن ۲۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه و میان دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه این بسته ها در آیینی با حضور مسئولان محلی رونمایی و سپس برای توزیع میان گروه های هدف منتقل شده است، گفت:‌ این برنامه در مصلی جمعه جهرم برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه از دیگر فعالیت های مجمع «خیرین مدرسه یار» شهرستان جهرم به خانواده های کم بضاعت، اعطای کمک هزینه برای خرید تبلت بوده است، عنوان کرد: در این زمینه نیز به هشت خانواده متقاضی دریافت تبلت مبلغ ۴۰ میلیون ریال اهدا شده تا دانش آموزان از خدمات آموزشی محروم نمانند.

 

نیک فر با اشاره به اینکه این مجمع در طول سال خدمات بسیاری را به گروه های هدف ارائه می کند، تصریح کرد: تهیه پوشاک، تهیه لوازم التحریر، کمک هزینه تحصیلی، تهیه کفش و... از جمله خدمات مجمع خیرین «مدرسه یار» شهرستان جهرم است که در طول سال ویژه دانش آموزان و خانواده های محروم و کم بضاعت انجام می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم در پایان ضمن قدردانی از تلاش های بی شائبه خیران و نیکوکاران در همیاری و کمک به دانش آموزان بی بضاعت، تداوم این مسیر را در گرو همکاری خیران دانست که امید است در آینده نیز این مهم ادامه داشته باشد.

 

 

کد خبر 999920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha