کاهش ورودی ۱۰ تا ۱۵ بیمار به مراکز درمانی و بیمارستانی البرز/ جانباختن ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا

سلمانیان با اشاره به سیرنزولی ابتلا به بیماری کرونا در البرز گفت: در جریان محدودیت ها شاهد کاهش ورودی ۱۰ تا ۱۵ بیمار یه بیمارستان ها و مراکز درمانی هستیم.

« سلمانیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص آمار مبتلایان و بستری شدگان در البرز گفت: در جریان محدودیت های معین شده شاهد کاهش ۱۰ درصدی مراجعه بیماران به بیمارستان ها و مراکز درمانی هستیم.

 

سخنگوی ستاد کرونا استان البرز افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۸۱ بیمار بستری هستند و از این تعداد ۲۲۱ بیمار در بخش خدمات ویژه، ۱۰۴ بیمار جدید داشتیم که ۱۰۱ بیمار بهبود پیدا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه استفاده از ماسک و دیگر قوانین کرونایی ضروری است بیان کرد: رعایت قوانین بهداشتی پس از برداشته شدن محدودیت ها با توجه به شرایط اقتصادی ضروری است چرا که معیشت مردم اهمیت اساسی دارد.

 

سلمانیان از اجرای طرح شناوری برای حفظ معیشت مردم و تقابل با کرونا عنوان کرد: شهروندان به ویژه کسبه باید خود را ملزم کنند که با رعایت قوانین بهداشتی همچنان برای مقابله با کرونا تلاش کنند.

 

سخنگوی ستاد کرونا استان البرز خاطرنشان کرد: ویروس همچنان در گردش است و کم و زیاد شدن محدودیت ها نباید ما را غافل کند که ویروس وجود ندارد. 

 

 

کد خبر 999924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha