محدودیت های کرونایی در بجنورد تمدید شد

با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان بجنورد، محدودیت های کرونایی در این شهرستان یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ جلسه هماهنگی و اتخاذ تصمیمات لازم در راستای تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی در سطح شهرستان بجنورد امروز پنج شنبه (13 آذرماه ) به ریاست «غلامرضا عوض زاده» فرماندار مرکز خراسان شمالی و با حضور روسا اصناف و اتحادیه های گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴  و سایر مسئولان شهرستانی در محل سالن اجتماعات شهید ماژانی فرمانداری بجنورد برگزار شد.

 

 

بر این اساس و با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان بجنورد در این جلسه اعلام شد: محدودیت های اعمال شده جدید کرونایی که از اول آذرماه آغاز شده بود به مدت یک هفته تمدید و تا ۲۱ آذر ماه ادامه خواهد داشت.
 

 

در این جلسه همچنین تأکید شد: در طول این مدت کلیه محدودیت های اعمالی از قبیل محدودیت در عبور و مرور روزانه، ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح و ممنوعیت فعالیت گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴ به قوت خود باقی است.

 

 

گفتنی است؛ بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ۱۶۰ شهر با وضع قرمز به ۶۴ شهر کاهش یافته و محدودیت‌ها در این ۶۴ شهر یک هفته دیگر ادامه می‌یابد که شهرستان های بجنورد، اسفراین و مانه و سملقان از توابع خراسان شمالی هم در لیست شهرهای قرمز قرار گرفته است.

 

 

همچنین از روز شنبه هفته آینده محدودیت ها در شهرهایی که از ابتدای آذرماه از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی رسیده اند، مطابق وضعیت نارنجی تعریف شده در طرح جامع مقابله با کرونا اعمال می شود.

 

 

بر اساس گزارش ارائه شده از مجموع ۱۶۰ شهری که از یکم آذرماه جزو شهرهای قرمز قرار داشته، ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند و همچنین ۲۷۸ شهرستان در سطح کشور در وضعیت نارنجی و ۱۰۶ شهر نیز در وضعیت زرد است.

 

کد خبر 999933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha