دوره تخصصی سطح ۴ شیعه شناسی برگزار می شود

حجت الاسلام کاردان پور گفت: دوره تخصصی سطح ۴ شیعه شناسی ویژه برادران در اصفهان برگزار می‌شود ‌

حجت الاسلام «محسن کاردانپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان اظهار داشت: طلاب دارای مدرک سطح سه تخصصی و یا کارشناسی ارشد دانشگاه به همراه مدرک سطح سه عمومی حوزه می توانستند توانند برای دوره تخصصی سطح 4 شیعه شناسی ثبت نام نمایند.

 

معاون آموزش و تهذیب موسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی مرکز مدیریت حوزه ی علمیه ی اصفهان ، از 89 نفر از طلاب سطح سه تخصصی که از پایان نامه ی خود دفاع کرده اند و همچنین از دانش پژوهان فارغ التحصیل مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در مقاطع سطح سه تخصصی و کارشناسی ارشد برای حضور در رقابت آزمون و مصاحبه ی پذیرش سطح 4 تخصصی شیعه شناسی دعوت به عمل آمده است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی، تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون و مصاحبه به صورت مجازی در کنار ثبت نام اولیه غیرحضوری در حال بررسی و ایجاد می باشد.

 

کاردان پور با بیان این که این دوره با حداقل 3 نفر و حداکثر 8 نفر برگزار خواهد شد، گفت: از بین شرکت کنندگان در آزمون، 16 نفر که بالاترین نمره را کسب نمایند انتخاب و پس از مصاحبه  علمی 8 نفر در دوره ی مذکور پذیرفته خواهند شد.

 

وی افزود: آزمون ورودی 10 دی ماه 1399 و مصاحبه 15 دی ماه 1399 با توجه به شرایط و دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری و یا مجازی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام کاردانپور منابع آزمون ورودی و مصاحبه به صورت هماهنگ با آزمون تعریف شده با مراکز تخصصی حوزه های علمیه سراسر کشور ـ مرکز تخصصی شیعه شناسی حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی  عنوان کرد و گفت: شروع دوره از ابتدای بهمن سال جاری خواهد بود و تعداد واحد درسی تعریف شده برای این دوره تخصصی سطح 4 شیعه شناسی، 40 واحد درسی، 20 واحد پایان نامه و 15 واحد جبرانی برای رشته های غیرمرتبط خواهد بود.

 

وی از مهلت ثبت نام تا بیستم آذر ماه 1399 خبر داد و گفت: ثبت نام به صورت غیرحضوری و از طریق نشانی dte.bz/ssee  امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 999956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha