ارسال سومین ماشین هدایای جمع آوری شده کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» به کمپ زنان کارتن خواب در شیراز

رضازاده گفت: سومین ماشین هدایای مردمی که توسط کانون فرهنگی مسجد «نور» جمع آوری شده بود ۱۱ آذر به کمپ زنان کارتن خواب «خوشروی» در شیراز تحویل داده شد.

«سیده مریم الشریعه رضازاده» از کمک مجدد کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به کمپ تازه تاسیس «خوشروی» ویژه زنان کارتن خواب در شیراز خبر داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: سومین ماشین هدایای مردمی که توسط کانون فرهنگی مسجد «نور» جمع آوری شده بود 11 آذر به این کمپ تحویل داده شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: کمپ «خوشروی» یک تالار 2 طبقه بزرگ است که با همت «سهراب خوشروی» و با هدف حمایت از زنان کارتن خواب با بیش از 200میلیون تومان و زیر نظر بهزیستی تغییر کاربری داده است تا از زنان کارتن خواب و در مرحله بعد کودکان کار نیز حمایت کند.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز اضافه کرد: کانون فرهنگی مسجد «نور» در نوبت سوم کمک به این کمپ، 30 تخته پتو، 30 عدد حوله، 30 جفت دمپایی، 40 عدد ملحفه، 55  دست بلوز وشلوار، 18 سطل،  2 عدد فرش، 22 عدد شامپو، 20 بسته ماکارانی ، 30 عدد رب گوجه، 20عدد تن ماهی و میز نهارخوری، بخاری، نیم بوفه و کمد لباس جمع آوری و ارسال کرده است.

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 999961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha