رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا ریشه‌کنی کرونا ضروری است

اکرمی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی تا زمانی که با این بیماری درگیر هستیم ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه با اجرای طرح دو هفته ای محدودیت های کرونایی وضعیت در بخش های از استان مرکزی از قرمز به نارنجی تغییر کرده است، گفت: رسیدن به وضعیت نارنجی بیانگر آن نیست که باید محدودیت‌ها کنار گذاشته شود چرا که عدم رعایت پروتکل ها شرایط را مجددا بحرانی می کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: اجرای محدودیت‌های شدید کرونایی از اول آذرماه تاکنون با همکاری خوبی از سوی اقشار مختلف مردم همراه است که جای تقدیر دارد و این همکاری باید همچنان ادامه داشته باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه همچنان خطر کرونا جدی است، افزود: مراکز تجاری و بازارهای سرپوشیده از شنبه آتی فعالیت خود را آغاز می‌کنند اما هرگونه تجمع کنترل نشده و بدون رعایت می‌تواند بحران زا باشد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه مسئولان هر صنف از ارایه خدمات به افرادی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ندارند، خودداری کنند، ادامه داد: فرمانداران باید با همان جدیتی که در ۲ هفته گذشته در استان وجود داشته به بازرسی و سایر فعالیت‌ها خود ادامه دهند.

 

«حسین بختیاری» در ادامه این جلسه به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط فرمانداری پرداخت و گفت: به طور متوسط روزانه از اول آذرماه جاری تاکنون یک‌هزار تا یک‌هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان انجام شده است.

 

فرماندار کلانشهر اراک با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه در این مدت، ۱۵ تا ۲۰ صنف متخلف در شهرستان اراک مهر و موم شدند، افزود: ۹۵ درصد از صنوف و مردم در اجرای طرح محدودیت‌های شدید کرونایی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 999967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha