اعضای کانون خاتم النبی (ص) بن آماده حضور در مسابقات قرآنی مدهامتان

اکبری از آمادگی کامل اعضای کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) شهر ین در مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: این کانون با برگزاری کلاس های آموزشی قرآن تاکنون توانسته است استعداد های درخشانی را کشف کند.

«امید اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد از آمادگی کامل اعضای کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) شهر ین در مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد اظهار داشت: این کانون با برگزاری کلاس های آموزشی قرآن تاکنون توانسته است استعداد های درخشانی را کشف کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن با اشاره به اینکه اعضای کانون در مرحله کانونی برای شرکت در جشنواره مدهامتان شرکت کرده‌اند افزود: شرکت کنندگان این کانون آماده شرکت در مرحله شهرستانی و سپس استانی هستند.

 

وی ابراز کرد: این جشنواره در رشته‌های اذان، قرائت نماز و ترتیل قرآن کریم برگزار می‌شود و اعضای کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن نیز برای شرکت در این دوره از مسابقات آمادگی دارند.

 

اکبری گفت: نخبگان قرآنی کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) بن در چهاردهمین دوره مسابقات مدهامتان که امسال به دلیل شیوع کرونا و پیشگیری از این ویروس در بستر فضای مجازی برگزار می شود شرکت می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: نفرات برتر در مرحله استانی به مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات مدهامتان راه می یابد.

 

گفتنی است: علاقه‌مندان تا ۳۰ آذر ماه جاری می‌توانند نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

 

خاطرنشان می شود: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد bachehayemasjed.ir ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می‌شود.

 

چهاردهمین دوره جشنواره مدهامتان به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری و در رشته‌های تلاوت نور (ترتیل)، قرائت نماز، اذان و مکبری (ویژه آقایان) برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1000011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha