برگزاری شب شعر فرزند دماوند جهت ادای دین به شهدا است

حسین زاده با بیان اینکه این برگزاری شب شعر فرزند دماوند جهت ادای دین به این شهید و شهدای اسلام است گفت: نهاد کتابخانه‌ها در راستای ایفای نقش فرهنگی خود در پاسداشت شخصیت های برجسته انقلاب و تکریم ارزش‌های والای اسلامی این شب شعر را برگزار کرد.

«عباس حسین‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از برگزاری شب شعری مجازی «فرزند دماوند» به یاد شهید فخری‌زاده خبر داد و اظهار کرد: این شب شعر در پی ترور دانشمند بزرگ هسته‌ای در قالب یادمان شب شعر در فضای مجازی برگزار شد.

 

سرپرست اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان در راستای ایفای نقش فرهنگی خود در پاسداشت شخصیت‌های برجسته انقلاب و تکریم ارزش‌های والای اسلامی از قبیل ایثار، استقلال و عزت ملی تصمیم به برگزاری این شب شعر کرد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری این شب شعر با همکاری مشترک حوزه هنری خوزستان انجام شد تصریح کرد: این شب شعر شب گذشته (پنجشنبه ۱۳ آذر) ساعت ۲۱ در فضای مجازی اسکای روم برگزار شد و شاعران برجسته استان و سایر استان‌های کشور حضور داشتند.

 

حسین‌زاده عنوان کرد: تلاش می‌شود با زبان ادبیات و شعر ادای دینی به این شهید عزیز و تمام ایثارگران، فداکاران و شهیدان علم، عزت و استقلال ایران به سهم خود داشته باشیم.

 

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در پی شهادت شهید فخری‌زاده اضافه کرد: این پیام اشاره به دو نکته دارد، نکته اول انتقام قاصران و آمران این جنایت بود و نکته دوم ادامه دهنده راه علمی این شهید است.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در پایان با تاکید بر اینکه برگزاری این برنامه تلاشی جهت ادای دین است یاد آور شد: برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند در جهت تقویت جبهه فرهنگی در دفاع از ارزش‌هایی که راه این شهید و همه شهیدان را داشته‌اند، موثر باشد.

 

کد خبر 1000078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha