بسیج رسانه نکا میزبان جشنواره ملی دل گپ

محمدی از برگزاری جشنواره ملی « دل گپ» با موضوع فیلم کوتاه ۱۵ ثانیه ای از سردار سلیمانی خبر داد و گفت: این جشنواره ملی به همت بسیج رسانه نکا برگزار می شود.

« محمد محمدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان مازندران در نکا افزود: بسیج رسانه نکا میزبان جشنواره ملی فیلم کوتاه « دل گپ» است و تلاش داریم تا با تولید محتوا در این بخش، رسالت خود را در قبال رساندن پیام انقلاب به جهانیان انجام داده تا در نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت تلاش شود.

 

دبیر برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه 15 ثانیه ای « دل گپ» اظهار کرد: گام دوم انقلاب، تجدید میثاقی با ارزش های انقلاب و نظام است و با برگزاری جشنواره ملی « دل گپ» هم تلاش داریم تا در راستای تربیت جوانان تراز انقلابی در گام دوم انقلاب تلاش شود.

 

محمدی گفت: جشنواره ملی  « دل گپ» با موضوع فیلم کوتاه 15 ثانیه ای از سردار سلیمانی، تلاش دارد تا در آستانه اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از توان همه علاقمندان در رده های مختلف سنی از کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  برای تولید محتوای فیلم کوتاه 15 ثانیه ای در مورد سردار سلیمانی استفاده کند.

 

وی افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره 10 دی ماه اعلام شده است و افراد می توانند فیلم کوتاه خود را به آدرس https://survey.porsline.ir/s/wmx8r3i بارگذاری کرده و یا به شماره 09016207794 در فضای مجازی ارسال کنند.

 

محمدی با اعلام اینکه در این جشنواره از توان دانش آموزان هم بهره مند خواهیم شد، یادآور شد: بسیج رسانه تجربه موفق برگزاری جشنواره ملی « گره» را در کارنامه خود دارد و در این جشنواره « دل گپ» هم تلاش داریم تا با استفاده از توان آحاد مردم جامعه، پیام انقلاب را جهانی کنیم.

 

وی گفت: جشنواره ملی «دل گپ» با موضوع فیلم کوتاه 15 ثانیه ای از سردار سلیمانی به همت بسیج رسانه نکا و با تلاش و همکاری بسیج رسانه مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، سپاه نکا و گروه فرهنگی رسانه ای سدید اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 1000097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha