پیامبر اکرم (ص) الگو و نمونه انسانیت در جهان است

ماموستا محمدی ، با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) الگو و نمونه انسانیت و حاوی پیام خیر و برکت در جهان است، گفت: اهانت و جسارت به پیامبر مهربانی ها که اشرف مخلوقات است حرام و ممنوع است

ماموستا سید محمد محمدی امام جمعه روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، گفت: پیامبر اکرم (ص) الگو و نمونه انسانیت و حاوی پیام خیر و برکت در جهان است.

 

وی خاطر نشان کرد: اذیت و آزار و تهمت به مسلمانان که موجبات  ناراحتی و لکه دار شدن شخصیت اجتماعی افراد شده گناهی بس بزرگ است و دین اسلام دین محبت و بدون اذیت و آزار است و به راستی مسلمانان با غیرت بوده و از صفات زشت اجتناب می کنند.

 

امام جمعه روانسر بابیان اینکه افرادی که به دیگران توهین می کنند خراب ترین افراد از حیث جایگاه در نزد خداوند در روز قیامت هستند، افزود: باید در مواجهه با دیگران نسبت به زبان و رفتار خود مراقبت کنیم زیرا در روز قیامت باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشیم.

 

ماموستا محمدی تصریح کرد: باید صبر و تحمل در مقابل مصائب و بلایا به خصوص ویروس کرونا و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توصیه های کادر درمان و مدافعان سلامت تداوم داشته باشد تا هرچه زودتر از دست این ویروس منحوس خلاص شویم.

 

 

کد خبر 1000282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha