نامگذاری یکی از خیابان های همدان به نام شهید فخری زاده

کاوسی امید گفت: مجاهدت علمی برای تحقق اهداف بلند الهی و حرکت مستمر در مسیر انقلاب، همراه با خلوص و گمنامی می‌تواند راهی برای کسب عزت دنیا و آخرت باشد.

«اکبر کاوسیامید » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: پیرو شهادت مظلومانه دانشمند هسته‌ای ایران اسلامی به دست جنایتکاران و تروریست جهانی و در راستای ادای دین به این سرباز مخلص ولایت و وطن با رای تمامی اعضای شورا مصوب شد تا معبر یا میدانی به نام شهید دکتر محسن فخری‌زاده مزین شود.

 

عضو شورای شهر همدان ، شهید فخری‌زاده را الگویی برجسته برای نسل جوان و امروز کشور دانست و اظهار داشت: بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه این دانشمند برجسته الگوی بارز شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای ایران بزرگ خواهد بود.

 

وی بیان کرد: مجاهدت علمی برای تحقق اهداف بلند الهی و حرکت مستمر در مسیر انقلاب، همراه با خلوص و گمنامی می‌تواند راهی برای کسب عزت دنیا و آخرت باشد.

 

کاوسی امید ادامه داد: شهید فخری‌زاده که امروز به حق فخر ایران‌زمین است و نام عزیزش بر تارک این سرزمین تا ابد خواهد درخشید و به ما آموخت که بنده خدا باشید و جز برای خدا و رضای او کاری نکنید و بجز رضای او به چیز دیگری نیندیشید.

 

وی بیان کرد:  نامگذاری یکی از خیابان های همدان به نام شهید فخری زاده ، می تواند در جهت تکریم این دانشمند هسته ای و  الگوسازی صحیح و مبتنی بر هویت فاخر ایرانی و اسلامی را بالاخص در میانه نسل جوان و نوجوان ترویج دهد.

 

کد خبر 1000329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha