فعالیت های هشت ماهه فرهنگی کانون «الزهرا (س)» تشریح شد

حضوری به تشریح برنامه های فرهنگی انجام شده توسط کانون فرهنگی و هنری ‌«الزهرا (س)» از ابتدای امسال تا کنون پرداخت و گفت: این فعالیت ها در زمینه رسانه، سرود، تئاتر و ساماندهی مکبران بوده است.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در عرصه فرهنگی، اجتماعی و رسانه گفت: در راستای این فعالیت ها و با توجه به ظرفیت و استعدادهای نوجوانان مسجدی در چند زمینه مختلف برنامه هایی را انجام داده ایم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: از جمله این برنامه ها می توان به فعالیت هایی در زمینه تشکیل و اجرای گروه سرود و گروه تئاتر و نیز ساخت نماهنگ و ساخت کلیپ های تصویری اشاره کرد.  

 

وی فضاسازی های فرهنگی در سطح مسجد به مناسبت های مختلف، ساخت تمثال مبارک شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و فضاسازی آن در محوطه مسجد «الزهرا (س)» از دیگر فعالیت های انجام شده در بخش فرهنگی عنوان کرد.

 

به گفته حضوری، برپایی موکب های صلواتی به مناسبت های مختلف از جمله  عید سعید غدیر، عید قربان، ماه های محرم و صفر، میلاد پیامبر (ص) و سایر اعیاد و شهادت های ائمه اطهار (ع) از دیگر برنامه های این کانون در سال جاری به شمار می آید.

 

وی پخش کلیپ های سیاسی و بیانات مقام معظم رهبری و کلیپ های مناسبتی در مسجد را از جمله این برنامه ها برشمرد و گفت: سازماندهی مؤذنین و مکبرین و استفاده از نوجوانان خوش صدای پایگاه در این زمینه و شروع تلاوت های مسجد با حضور قاریان نوجوان  از برنامه هایی فرهنگی کانون «الزهرا (س)» به شمار می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به ساخت استوری موشن ها به مناسبت های مختلف، اجرای سرود زیبای عید غدیر و انتشار آن در فضای مجازی و نیز ساخت نماهنگ و انتشار آن به مناسبت هفته بسیج را از برنامه هایی دانست که از ابتدای امسال تا کنون در این کانون انجام شده است.

 

حضوری در پایان گفت: همچنین ارتقاء بخشی از امکانات رسانه ای و خرید پرده سبز جهت جلوه های ویژه در کارهای رسانه ای و راه اندازی استودیو ضبط صدا و تصویر در دستور کار این کانون قرار دارد.

 

کد خبر 1000409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha