رادیولوژی بیمارستان آستارا راه اندازی می شود

مرحبا گفت: تجهیز بخش فیزیوتراپی و راه اندازی رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید بهشتی آستارا و تکمیل سریع بیمارستان بخش لوندویل، در دستور کار است و با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«غلامرضا مرحبا» امروز(شنبه، ۱۵ آذر) در جریان بازدید از بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان در جمع خبرنگاران،  اظهارکرد: توسعه فضای فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی آستارا در دستور کار قرار دارد.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زودی بخش داروخانه به فضای اصلی بیمارستان ملحق می شود، افزود: این اقدامات با توجه به افزایش مراجعه بیماران به بیمارستان و بخش اورژانس انجام می شود.

 

وی از راه اندازی ساختمان بیماران دیالیزی در بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان آستارا خبر داد و تصریح کرد: سه دستگاه دیالیز از کار افتاده و اختصاص دستگاه های جدید را از دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیگیر هستم.

 

مرحبا گفت: همچنین اختصاص چند دستگاه تنفس مصنوعی(ونتیلاتور) به بیمارستان شهید بهشتی آستارا را پیگیر می باشم.  

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت از راه اندازی و خرید یک دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان خبر داد و گفت: این دستگاه با توجه به افزایش مراجعات بیماران تنفسی و کرونایی در بیمارستان راه اندازی می شود.

 

وی با بیان اینکه با کمبود پزشک، پرستار و نیروی انسانی در بیمارستان شهید بهشتی آستارا مواجه هستیم، افزود: برای ماندگاری و ایجاد انگیزه برای پزشکان متخصص در شهرستان مجوز راه اندازی مطب خصوصی را برای آنها پیگیر هستیم.

 

مرحبا خاطرنشان کرد: تجهیز بخش فیزیوتراپی و راه اندازی رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید بهشتی آستارا و تکمیل سریع بیمارستان بخش لوندویل، در دستور کار است و با جدیت پیگیری می شود.

کد خبر 1000419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha