واردات ۱۰ هزار کیت تست فوری به استان البرز

شهبازی با اعلام اجرای محدودیت های کرونایی گفت: ۱۰ هزار کیت تست فوری به استان البرز رسید که طی آن روزانه از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر تست سلامت گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیسی جمهوری شنبه ۱۵ آذر برگزار شد گفت: ۱۰ هزار کیت تست فوری به استان البرز رسید که طی آن روزانه از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر تست سلامت گرفته می شود. 

 

استاندار البرز افزود: شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز با اهتمام تمامی دستگاه های اجرایی و مرتبط تحت مدیریت قرار گرفته و شاهد سیر نزولی بیماری هستیم.

 

وی با اشاره به میزان مراجعه کنندگان و مبتلایان به کرونا بیان کرد: تداوم همکاری و همراهی مردم استان البرز در جریان رعایت قوانین و مقررات بهداشتی زمینه کاهش و سیر نزولی بیماری کووید ۱۹ است.

 

وی اظهار کرد: مردم در طول این مدت همکاری خوبی را داشتند به ویژه اصناف که با رعایت قوانین و مقررات معین شده الزام های قانونی را در این خصوص رعایت کردند.

 

شهبازی با بیان این که نیازمند همراهی مردم همچنان هستیم عنوان کرد: ضروری است همچنان مردم و به ویژه اصناف همکاری و همراهی لازم را به منظور مقابله و رفع این بیماری ویروسی داشته باشند.

 

استاندار البرز خاظرنشان کرد: رعایت مقررات بهداشتی و دیگر قوانین معین شده در میان گروه های شغلی یک و ۲ همچنان با جدیت لحاظ شود تا شاهد سلامت تمامی شهروندان جامعه باشیم. 

 

 

کد خبر 1000421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha