مردم‌ از رفتن‌ به مناطق کوهستانی و صعب العبور خودداری کنند

فرماندار رفسنجان‌ با اشاره به پیش بینی های  هواشناسی و ورود سامانه‌ بارشی به شهرستان به مدّت سه شبانه روز، گفت: در این مدّت به مناطق کوهستانی و صعب العبور نروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان‌ از رفسنجان مجید فصیحی هرندی، شنبه (۱۵آذر) در جمع خبرنگاران بیان کرد: ‌ایستگاه هواشناسی اعلام کرده که از امشب به مدّت سه شبانه روز سامانه بارشی به مناطق شمال استان کرمان و رفسنجان‌ وارد خواهد شد و در مناطق کوهستانی هم‌ به صورت برف است.

 


فرماندار رفسنجان افزود: دستگاه‌ های اجرایی شهرستان‌ از ابتدای تابستان‌ اقدامات‌ پیشگیرانه‌ ای از جمله لایروبی‌ مسیل‌ ها، رودخانه ها و ترمیم‌ سیل بندها‌ انجام داده اند و به همه دستگاه ها‌، شهرداری‌ ها و دهیاری ها اعلام آماده باش داده شده است.

 

وی ادامه داد: از مردم‌ تقاضا داریم‌ در مدّت فعال بودن‌ سامانه بارشی‌ که از امروز تا سه شنبه ادامه خواهد داشت‌ مواردی را رعایت کنید تا دچار مشکل‌ نشوند؛ از رفتن‌ به مناطق کوهستانی و صعب العبور و قرارگرفتن‌ در نزدیکی مسیل ها و رودخانه ها‌ خودداری‌ کنند.

 


فصیحی هرندی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سرد شدن هوا، واحدهای دامداری و پرورش دام‌ و طیور، کشاورزان‌ و گلخانه داران‌ تمهیدات‌ لازم‌ را در راستای حفاظت از دام ها و گیاهان‌ پرورشی داشته باشند تا از بروز خسارت های احتمالی جلوگیری شود.

 


فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: بارندگی در مناطق کوهستانی هم پیش بینی شده که به صورت برف خواهد بود و امیدواریم‌ مردم رعایت کنند و با استفاده از تدابیر لازم از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

کد خبر 1000476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha