طرح ملی ایران قوی ریل گذاری در مسیر شناسایی استعدادها در مساجد است

رحیمی گفت: طرح ایران قوی که در کانون های مساجد در حال اجرا است یک برنامه ریزی یا ریل گذاری است که موجب شده تا بسیاری از استعدادها شناسایی شده و به آنها بهاء داده شود.

«علی رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: طرح ایران قوی که در کانون های مساجد در حال اجرا است یک برنامه ریزی یا ریل گذاری انجام شده در مسیر درست است که جوانان و نوجوانان مسجدی باید فعالیت های مسجد خود را در این جهت سوق دهند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد: این ریل گذاری موجب شده تا بسیاری از استعدادهایی که در یک محل و مسجد وجود دارد و کمتر دیده شده و یا اینکه کمتر به آن بهاء داده شده در مسجد و کانون استفاده شود.

 

وی عنوان کرد: البته کانون جوادالائمه قزوین در طول سال و در ایام مختلف فعالیت های متعددی را داشته و مربوط به زمان اجرای این طرح نیست و در واقع طرح ملی ایران قوی سبب شده تا سازماندهی خوبی را در فعالیت های کانون داشته باشیم.

 

رحیمی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و محدود شدن فعالیت های مساجد و کانون های فرهنگی هنری اعلام کرد: با شرایط موجود وکمرنگ شدن حضور در مساجد، کار کردن در محورهای مورد توجه در طرح ایران قوی شامل قرآن و سیره اهل بیت (ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزت ایرانی سخت تر شده است.

 

وی تأکید کرد: البته در کارهای میدانی که داریم قرآن و سبک و سیره اهل بیت (ع) توسط روحانیون جهادی ما تبیین شده و این ویروس منحوس حداقل در کانون ما باعث شده که جوانان و نوجونان و اهالی محل انسجام بیشتری در کنار هم داشته باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین خاطر نشان کرد: همچنین اهالی محل هم به واسطه فعالیت های میدانی که صورت می گیرد نظیر توزیع ماسک رایگان، بسته های معیشتی و بهداشتی و غیره بیشتر در کنار فعالان مسجدی بوده وکمک رسان این مجموعه ها باشند و امید به آینده را بیشتر احساس کنند.

 

وی در پایان با اشاره به نتایج حاصل از اجرای طرح ایران قوی یادآور شد: هدف گذاری مشخص، کار کردن در مسیر ارتقای فرهنگ مسجدی توسط جوانان و ایجاد رقابت سالم در فضای کارهای خیر از جمله آثار و نتایج طرح ایران قوی است.

 

کد خبر 1000495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha