طرح ایران قوی فرصت احیاء مسجد تراز اسلامی در جریان شیوع کرونا است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اجرای دومین مرحله رویداد ملی فهما در قالب طرح ایران قوی گفت: طرح ایران قوی فرصت احیاء مسجد تراز اسلامی در جریان شیوع کرونا است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز اهمیت اجرای طرح ایران قوی گفت: این طرح در شرایط کنونی احیاء کننده فعالیت های مسجد در جریان شیوع بیماری کرونا است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: امکان رقابت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در قالب رواق های معین شده در قالب طرح ایران قوی با چهار عنوان قرآن و سیره اهل بیت(ع)، مسجد و گام دوم انقلاب، پیشرفت و امید به آینده، مقاومت و عزت ایرانی است.

 

به گفته وی، ارزیابی ملی فهما در دومین سال در قالب این طرح با اهتمام فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و درج فعالیت های آنان در سامانه بچه های مسجد محقق می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: استان البرز در جریان ثبت کانون های مساجد در طرح ملی ملی فهما طی سال گذشته به خوبی عمل کرد و انتظار می رود با تبیین این طرح بار دیگر شاهد اثربخشی و اثرافزایی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز باشیم.

 

حجت الاسلام شکری اظهار کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به منظور اثبات توانمندی کانون ها و جذب حداکثری بودجه سال جاری با مراجعه به سامانه بچه های مسجد نسبت به ثبت برنامه های خود اقدام کنند.

 

گفتنی است، طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس آغاز شد و تا پایان دهه فجر ادامه دارد و در این بازه زمانی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با شرکت در یکی از رواق های دوازده گانه در این طرح شرکت می کنند.

 

 

کد خبر 1000522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha