آغاز چهارمین مرحله توزیع کمک‌های مؤمنانه از سوی کانون مصلی مسجد «جامع» لار

اخوت گفت: چهارمین مرحله از پویش همدلی و کمک مؤمنانه کانون مصلی مسجد «جامع» لار با توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان لارستانی آغاز شد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و در دستور کار قرار گرفتن رزمایش کمک مؤمنانه گفت: در ادامه پویش همدلی، چهارمین مرحله توزیع کمک‌های مؤمنانه به به همت خیّرین عزیز از سوی کانون فرهنگی هنری مصلی مسجد «جامع» لار آغاز شد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با اشاره به این اقدامات افزود: ۱۴ میلیون تومان برای تهیه ۶۰ بسته مواد غذایی و توزیع در بین خانواده‌های نیازمند جمع‌آوری و هزینه شده است.

 

وی اضافه کرد: تهیه یک عدد یخچال برای جهیزیه زوج نیازمند به ارزش ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و همچنین اهدا یک عدد آبگرمکن به خانواده نیازمند به ارزش ۳ میلیون تومان از دیگر اقدامات کانون مصلی مسجد «جامع» لار بوده است.

 

اخوت با بیان اینکه اقدامات این کانون فرهنگی هنری با همکاری صندوق خیریه امام سجاد(ع) مسجد جامع لار و پایگاه شهید شاکری انجام گرفته است، تصریح کرد: کمک مؤمنانه نمونه‌ای بارز از ‌روحیه جهادی و همبستگی ملت ایران برای یکدیگر است که این امر خداپسندانه در کانون‌های مساجد جنوب فارس همچنان تداوم دارد.

کد خبر 1000547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha