مشکلی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در قزوین وجود ندارد

جمالی پور گفت: مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد و با تمهیدات اندیشیده شده هیچ گونه کمبودی در این خصوص نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در نشست ستاد تنظیم بازار استان بیان کرد: اعضای این ستاد باید توجه کنند که تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار استان گرفته می ‌شود باید دارای ضوابط قانونمند باشد تا این مصوبات چالشی برای مردم ایجاد نکند.

 

استاندار قزوین ادامه داد: ستاد تنظیم بازار باید نقش خود را به خوبی در کاهش و تعدیل قیمت ها ایفا کند تا براساس ظرفیت‌ها و نیازهای مردم در ذخیره سازی و توزیع  کالاهای اساسی بهترین تصمیمات را داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند به حقوق تولیدکنندگان احترام بگذارند، با حمایت از حقوق تولیدکنندگان باید مشکلات این بخش تسریع شود و نباید هیچ گونه سنگ اندازی در این مسیر شاهد باشیم.

 

جمالی پور بر نظارت بیشتر برای کنترل قیمت ها در بازار تأکید کرد و افزود: پیشنهاد می شود پیش از ورود پرونده ‌های تخلف برای واحدهای تولیدی به تعزیرات و  دادگستری، باید کمیته ‌ای تشکیل شود و  تخلفات صورت گرفته بعد از  بررسی‌ این کمیته به مراجع ذی صلاح ارجاع شود تا مشکلی برای واحدهای تولیدی استان ایجاد نشود.

 

وی با بیان اینکه مرغ و تخم مرغ  در استان به اندازه وجود دارد، یادآور شد: مردم با خرید متعارف، تدریجی و پرهیز از خرید مازاد، ستاد تنظیم بازار را در تأمین به موقع کالاهای اساسی یاری کنند.

کد خبر 1000598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha