همت سپاه و زندان های استان جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد ایلام

مسئولان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و سازمان زندان های این استان در نشستی بر تعامل هر چه بیشتر این دو نهاد به منظور بهره گیری از ظرفیت های مختلف برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نشست تعاملی سپاه استان و اداره کل زندان های ایلام در خصوص آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی با حضور رئیس سازمان زندان های ایلام، معاون هماهنگ کننده سپاه استان، فرمانده سپاه ناحیه ایلام، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان و مسئول بسیج سازندگی سپاه استان برگزار شد.

 

 معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در این نشست اظهار کرد: سپاه استان تمام قد در راستای خدمت گذاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

«کرمرضا نصرالهی» با بیان اینکه اقدام ارزشمند آزاد سازی زندانیان معسر استان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد، افزود: هر آنچه از دست سپاه بر بیاید بدون کوچکترین تعللی انجام خواهد داد.

 

 رئیس سازمان زندان های استان ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: مجموعه زندان های استان آماده هرگونه همکاری در راستای آزاد سازی زندانیان معسر و غیر عمد است.

 

«مجید احسانی» با بیان اینکه اقدام بسیج استان در این زمینه بسیار ارزشمند است، افزود: همکاری بسیار خوبی بین سپاه و اداره کل زندان های استان وجود دارد.

 

وی جمع آوری کمک برای آزاد سازی زندانیان معسر را نیازمند فرهنگ سازی دانست و تصریح کرد: رسانه ملی و سایر رسانه ها باید در این حوزه به صورت جدی وارد میدان شوند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ایلام نیز در این جلسه گفت: هر کاری برای اینکه موفق شود باید یک فرهنگ خوب برای آن در جامعه جا بیفتد لذا آزادسازی زندانیان با جمع آوری کمک های مردمی نیازمند ایجاد یک فرهنگ مردمی است.

 

« حیدر الفتی» با بیان اینکه افراد زیادی  علاقه مند هستند که در اقدام خیر و خداپسندانه آزاد سازی زندانیان معسر کمک کنند، افزود: ظرفیت های خوبی در استان ایلام وجود دارد اما نیازمند است که رسانه ها در این راستا پای کار بیایند.

 

وی بر مراقبت بعد از خروج زندانیان تاکید کرد و گفت: باید در زندان آموزش های لازم فنی و تخصصی در همه زمینه های نیاز روز جامعه به مددجویان داده شود تا بتوانند بعد از خروج به کاری مشغول شوند.

 

 رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان نیز اظهار کرد: روا نیست که سرپرست یک خانواده به دلیل مشکلات مالی در زندان گرفتار شده و فرزندانش چشم انتظار پدرشان باشند لذا همه مردم و مسئولان باید غیرت مندانه در این راستا پای کار بیاییم.

 

« ابراهیم شفیعی» گفت: بسیج حقوقدانان استان با توجه به ارتباطی که با حوزه های مختلف داداگستری استان و دستگاه ها دارد محور جمع آوری کمک ها برای آزادسازی زندانیان غیرعمد است و در این راستا با تمام توان پای کار هستیم.

 

وی افزود: در هفته بسیج بیش از ۱۱ زندانی معسر با جمع آوری کمک های اندک مردم و دستگاه ها به آغوش گرم خانواده باز گشته اند.

 

شفیعی ابراز کرد: این طرح همچنان در دستور کار جدی سازمان بسیج حقوقدانان استان قرار دارد و از همه اقشار جمعه درخواست کمک داریم.

کد خبر 1000616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha