مسابقه ایده برتر شغلی ویژه دانشجویان در ماسال برگزار می‌شود

حیدری گفت: مسابقه ایده برتر شغلی با موضوع «محرومیت مانع از پیشرفتم نمی‌شود» ویژه دانشجویان در ماسال برگزار می‌شود.

«اسماعیل حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان به مناسبت روز دانشجو مسابقه ویژه دانشجویان تحت حمایت را برگزار می‌کند.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال افزود: این مسابقه در راستای ایده برتر شغلی با محوریت «محرومیت مانع از پیشرفتم نمی‌شود» ویژه دانشجویان ماسالی است که باید به صورت یادداشت به واحد فرهنگی کمیته امداد ارسال کنند.

 

وی گفت: منظور از ایده شغلی ارائه ایده‌های شغلی متناسب با شرایط اقلیمی شهرستان ماسال است که با اجرای آن خانواده به درآمد مناسب و پایدار می‌رسد.

 

حیدری با بیان اینکه هدف از این مسابقه استفاده از ذهن خلاق دانشجویان بومی ماسال برای شناسایی ظرفیت‌های شغلی منطقه است تصریح کرد: امروز(یکشنبه، 16آذر) آخرین مهلت ارسال آثار دانشجویان است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با بیان اینکه دانشجویان تحت حمایت ماسالی می‌توانند تا پایان امروز یادداشت‌ها و مقالات خود را به همراه نام و نام خانوادگی و نام پدر به شماره تلگرامی واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ماسال  09387450482 ارسال کنند خاطرنشان کرد: از بین نفرات برتر به پنج نفر به قید قرعه کارت هدیه اهدا می‌شود‌.

 

کد خبر 1000670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha