دانشجو قشر فرهیخته و بالنده جامعه است

خادمی با بیان اینکه دانشجو قشر فرهیخته و بالنده جامعه است، افزود: دانشجو با روحیه حقیقت جویی،علم‌اندوزی و مسئولیت‌پذیری از ارزش‌های اسلامی و انسانی در مسیر تکامل و رشد اجتماعی دفاع می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(16 آذر) در پیامی با گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو، افزوده است: دانشجو قشر فرهیخته و بالنده جامعه است.

 

در ادامه این پیام استاندار لرستان آمده است: با روحیه حقیقت جویی، علم‌اندوزی و مسئولیت‌پذیری با بینش و شعور سیاسی و با تاسی از فرهنگ ظلم ستیزی در ادوار مختلف همواره در مسیر حق و عدالت ثابت قدم بوده و از ارزش‌های اسلامی و انسانی در مسیر تکامل و رشد اجتماعی دفاع کرده است.

 

وی ادامه داد:  ۱۶ آذر سالروز ایثار و از خود گذشتگی دانشجویان آزاده ای است که در مقابله با استبداد سر فرود نیاورده و نقطه عطفی را در استقلال ملت ایران رقم زدند و امروز هم دانشجویان  متعهد، آگاه، بیدار و آراسته به تقوای الهی به عنوان پرچم داران علم و آگاهی می توانند در جهت تعالی ایران اسلامی، این مرز و بوم را به اوج اقتدار و فتح قله‌های افتخار برساند.

 

استاندار لرستان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این مناسبت عزیز را به همه دانشجویان استان لرستان تبریک گفته و توفیقات دانشجویان گرامی را که نماد رشد و سرزندگی جامعه اند از خداوند متعال مسئلت دارم.

کد خبر 1000674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha