دانایی مهمترین عنصر برای توانایی و قوی بودن انقلاب است

حجت الاسلام سبزیان با بیان اینکه دانشجو را دارای دو خصلت عمده و شاخص جوانی و آرمانگرایی عنوان کرد، گفت: دانایی مهمترین عنصر برای توانایی و قوی بودن انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «علی اکبر سبزیان» امروز یکشنبه (۱۶ اذر) در نشست کتاب خوان و گرامی داشت روز دانشجو  که با حضور جمعی از فعالان دانشجویی استان با معرفی ۴ کتاب در اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد؛ ضمن تبریک ۱۶ اذر روز دانشجو به تمامی دانشجویان و علم آموزان ایران اسلامی گفت: خوشحالیم که برگزاری نشست کتاب خوان فعالین عرصه دانشجویی زمینه ای شد تا در این روز در خدمت دانشجویان عزیز و فعالان عرصه علم و دانش دانشگاههای استان، در اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی باشیم.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی دانشجو را دارای دو خصلت عمده و شاخص جوانی و آرمانگرایی عنوان کرد و افزود: عدالت خواهی، ظلم گربزی و استعمار ستیزی ویژگیهایی است که به واسطه جوانی و آرمانگرایی در جامعه دانشجو بروز و ظهور دارد.

 

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان درسنامه پیش روی جامعه ماموریت مقام معظم رهبری به نسل جوان و بویژه دانشجویان ایران اسلامی است که با حرکت در جهت پیشبرد نهضت کتابخوانی توصیه رهبر انقلاب مبنی بر قوی شدن را محقق سازد؛ گفت: دانایی مهمترین عنصر برای توانایی و قوی بودن انقلاب است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: جامعه دانشجو و جوان ما با توجه به عنصر کتاب به عنوان زمینه ساز رشد و تعالی در رسیدن به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی موفق باشد.

 

در ادامه این نشست کتابهای «عصر جدید»تالیف سید محمد مهدی میرباقری،توسط محمدرضا عبداله آبادی،دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور مشهد؛«ماجرای فکر آوینی» تالیف وحید یامین پور، توسط محمدمصطفی نورآبادی،دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛« نیم دانگ پیونگ یانگ» تالیف رضا امیرخانی توسط «سجاد واحدی»مسئول خانه فیلم و مستند نگاه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد و «واجب فراموش شده» گردآوری حسین خادمی، توسط سیدرضا باقی زاده طوسی،مسئول کانون فرهنگی جرعه نور (یاوران نماز، امر به معروف و نهی از منکر)دانشگاه آزاد اسلامی مشهد معرفی شد.

کد خبر 1000740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha