مسابقات بازی های رایانه ای در کانون «منتظران نور» برگزار شد

نیکجو گفت: یک دوره مسابقه بازی های رایانه ای ویژه نوجوانان در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مسجد «جامع» جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از رویکردهای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، توجه به اوقات فراغت بچه های مسجد به ویژه گروه های سنی نونهالان و نوجوانان است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: در طول هفته برنامه هایی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان عضو این کانون فرهنگی و هنری انجام می شود که در شرایط کرونایی امروز اگرچه نمی توان همچون گذشته برنامه های متنوعی را اجرا کرد اما توجه به سلایق بچه های مسجد در غنی سازی اوقات فراغت از جمله رویکردهای ما به شمار می آید.

 

وی با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقات بازی های رایانه ای ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، بیان کرد: این برنامه ویژه گروه سنی نوجوانان برگزار شد که با استقبال خوب بچه های مسجد همراه بود.

 

نیکجو به تشریح برگزاری این مسابقه پرداخت و اظهار کرد: در این مسابقه بازی های رایانه ای تعداد 25 نفر از بچه های مسجد حضور داشتند که با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه نه تنها جنبه تفریحی داشت بلکه به عنوان یک رقابت سالم برای بچه های مسجد به حساب می آمد، خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات بازی های رایانه ای «امیرحسین هنرمند» از نوجوانان خلاق مسجدی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در پایان با قدردانی از بخش تربیت بدنی این کانون در برگزاری مسابقه بازی های رایانه ای، عنوان کرد: با توجه به استقبال بچه های مسجد از این گونه برنامه ها، تدابیر لازم برای تداوم آنها در برنامه کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» قرار می گیرد.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 1000748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha