امامزادگان استان اردبیل را مجازی زیارت کنید

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا که اصلی ترین راه مبارزه آن شعار در خانه بمانیم است می توانیم به صورت مجازی امامزادگان استان اردبیل را زیارت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی اوقاف و امورخیریه استان اردبیل، حجت الاسلام «مهدی ستوده» گفت: مهمترین بخشی که به پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کمک می کند مردم و جامعه می باشند و از ابتدای پیروزی انقلاب و دوران جنگ تحمیلی و همه عرصه های سرنوشت ساز نیز هرجا مردم حضورداشتند، کشور به موفقیت دست یافت.

 

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل تصریح کرد: امروز در مبارزه بی امان کادر پزشکی با ویروس کرونا برای تسریع در مهار و کنترل این ویروس همکاری آحاد مردم جامعه ضروری است و ساده ترین همکاری مردم در خانه ماندن است.

 

این مقام مسئول از راه اندازی سامانه زیارت مجازی بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و ادامه داد: در حال حاضر سامانه زیارت مجازی سه امامزاده شاخص استان نظیر امامزاده عبدالعزیز (ع) نیار،سیدسلیمان (ع) فخرآباد وامامزاده عبدالله(ع) کلورفراهم شده است.

 

حجت الاسلام ستوده اظهار داشت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی طبق فرامین مقام عظمای ولایت و استفاده بهینه از فضای مجازی و دسترسی عموم مردم از طریق رسانه‌ها در فضای مجازی به امامزادگان، پرتال زیارت مجازی پنج امامزاده شاخص استان طراحی و راه‌اندازی شد.

 

وی با بیان اینکه همواره آستان مقدس بقاع متبرکه مکانی برای کسب آرامش علاقمندان بوده است، تاکید کرد: با توجه به لزوم قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا با شعار در خانه بمانیم، علاقمندان که امکان حضور ندارند می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی امامزادگان سراسر کشور از طریق سایت emamzadegan.ir  و با انتخاب استان اردبیل از زیارت مجازی بقاع شاخص استان بهره مند شوند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در پایان افزود: علاقمندان همچنین می توانند نذورات خود را از طریق همین سایت و به صورت اینترنتی به امامزادگان استان اردبیل واریز نمایند.

کد خبر 1000781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha