همکاری مردم در کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال ضروری است

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی، به اهمیت و نقش مردم در کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: امید است روند همکاری همچنان ادامه یابد تا شاهد مهار کامل این ویروس باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: در راستای کنترل ویروس کرونا تصمیماتی در ستاد ملی و استانی کرونا اتخاذ شد و مردم در رعایت محدودیت ها نقش آفرینی کردند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: از همه مردم، اصناف و بازاریان تشکر و قدردانی می‌کنیم که این مقررات را همراهی کردند، نتیجه اش این شده که وضعیت استان از قرمز به نارنجی برگردد و تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها کاهش یابد.

 

وی با ابراز امیدواری از همکاری مردم برای کنترل و مهار کامل ویروس کرونا بیان داشت:  امید است به تدریج در سایه همدلی و همراهی مردم، وضعیت استان از نارنجی به زرد و سپس به سفید برگردد تا مردم به لحاظ اقتصادی و معیشتی در وضعیت بهتری قرار بگیرند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر کار مضاعف، انبوه و فعالیت بیشتر از سوی مدیران تأکید کرد و عنوان داشت: خدمات نباید کاسته شود و با خدمت به مردم، مدیریت جهادی و انقلابی نباید اجازه داد که مردم از لحاظ معیشتی در تنگنا قرار بگیرند.

 

وی در ادامه تأکید کرد: ستاد تنظیم بازار جدی تر به مسائل ورود پیدا کرده تا کالاهای مورد نیاز مردم به موقع تأمین و توزیع شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی امروز هراندازه که همراهی و خدمت رسانی مسئولان و دستگاه های مختلف به مردم بیشتر شود، شاهد همکاری بیشتر مردم با ستاد ملی مدیریت کرونا خواهیم بود.

کد خبر 1000810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha