تطبیق آرمان های انقلاب با مطالبات جامعه دانشگاهی از اولویت های انجمن اسلامی دانشجویان است

ماندگاری گفت: انجمن اسلامی دانشجویان همواره سعی کرده آرمان های انقلاب را با شرایط و مطالبات موجود در جامعه دانشگاهی تطبیق دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی ماندگاری»، امروز (یکشنبه 16 آذر) در نشست خبری مجازی تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با موضوع رسالت تشکل های دانشجویی در دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت: جنبش دانشجویی از قدیم همواره نماد قشر روشنفکر جامعه بوده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: انجمن های اسلامی قبل از انقلاب در دانشگاه تهران فعالیت خود را آغاز کردند و همواره در کنار تشکل های دانشجویی همواره به استکبار ستیزی پرداخته اند.

وی اضافه کرد: بیان مطالبات جامعه به صورت شفاف و صحیح از اولویت های انجمن های اسلامی است و انجمن اسلامی دانشجویان از نظر فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی باید با سایر انجمن ها فرق داشته باشد و این تفاوت دیدگاه باعث رشد در دانشگاه ها و ایجاد پویایی و نشاط می شود.

ماندگاری تاکید کرد: انجمن اسلامی دانشجویان همواره سعی کرده آرمان های انقلاب را با شرایط و مطالبات موجود در جامعه دانشگاهی تطبیق دهد.

وی با اشاره به لزوم حفظ روحیه مطالبه گری دانشجویان گفت: متاسفانه بعضی دستگاه ها در سرکوب کردن فعالیت های دانشجویی در دانشگاه ها و کمرنگ کردن نقش تشکل های دانشجویی نقش بسزایی داشته اند که پیامدهایی همچون استقبال اندک از انتخابات مجلس در پی داشته است.

کد خبر 1000847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha