بازدید فرماندار همدان از واحدهای صنفی

افشاری، در بازدید از واحدهای صنفی همدان گفت: به علت کاهش کشتار مرغ همدان شاهد کمبود توزیع و عرضه در واحدهای صنفی هستیم .

 به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «حسین افشاری» عصر امروز (۱۶ آذر)  از واحدهای صنفی بازار همدان بازدید کرد و ضمن گفتگو با تعدادی از متصدیان و مردم بصورت مستقیم در جریان برخی از مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.

 
فرماندار همدان در حاشیه این بازدید گفت: بعلت کاهش کشتار مرغ همدان شاهد کمبود توزیع و عرضه در واحدهای صنفی هستیم و هم اکنون بسیاری از واحدهای صنفی مرغ فروشی از عدم کشتار و نحوه توزیع مرغ گرم گله مند هستند .
 
 
وی افزود: در تعدادی از واحدهای صنفی نیز مرغ های تولید خارج از استان توزیع شده که متاسفانه در عرضه شاهد اعلام قیمتهای متقاوت در واحدهای صنفی هستیم .
 
 
افشاری اضافه کرد : برخی واحدهای صنفی نیز علیرغم داشتن مرغ از فروش آن امتناع و اظهار می کنند که هنوز قیمت تعیین نشده است که طی تماس تلفنی با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قیمت تعیین تکلیف و نسبت به فروش مرغ اقدام گردید.
 
 
فرماندار همدان همچنین ضمن بازدید تعدادی از واحدهای صنفی عرضه گوشت و میوه در سبزه میدان قیمتها را در این واحدها مورد بررسی قرار داد.

 

افشاری ادامه داد: همچنین سازمان‌های غیردولتی که  سلامت مردم اخلال ایجاد کنند نیز به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

 

وی از نصب ۲۰  چادر توزیع ماسک در نقاط مختلف همدان خبر داد و گفت: چادرها بیشتر در نقاط حاشیه شهر پیش‌بینی شده تا مردم با قیمت مناسب نسبت به تهیه ماسک اقدام کنند.

کد خبر 1000888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha