دانشجویان ما نماد مقابله با طاغوت، استکبار و استعمار هستند

پاک فطرت گفت: دانشجویان ما همواره در طول تاریخ به مقابله با طاغوت، استکبار و استعمار غرب پرداخته اند و از خود نام نیک در دفتر انقلاب به یادگار گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا پاک فطرت»، امروز (یکشنبه 16 آذر) با تبریک روز ملی الشنجو در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: دانشجویان قشر شریف و بیدارگر در جامعه به شمار می روند.

نماینده اول مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشجویان ما همواره در طول تاریخ به مقابله با طاغوت، استکبار و استعمار غرب پرداخته اند و از خود نام نیک در دفتر انقلاب به یادگار گذاشته اند.

وی اضافه کرد: ما شهدای دانشجوی پیرو خط امام (ره)، کم نداشته ایم و در دوران دفاع مقدس نیز شاهد نقش آفرینی موثر قشر دانشجو بوده ایم و همین موجب شده است تا مقام معظم رهبری تاکید کند که «دانشجویان ما باید همواره به ایرانی، مسلمان وانقلابی بودن خود افتخار کنند».

پاک فطرت با تاکید بر نقش و تاثیر دانشجویان در استکبار ستیزی بیان کرد: مسئولان عالی نظام جمهوری اسلامی باید حضور پر رنگ دانشجویان انقلابی و نخبه در عرصه های مختلف علمی و استکبار ستیزی را ارج نهند.

کد خبر 1000905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha