۶ هزار نسخه از دعای هفتم صحیفه سجادیه در بردسیر توزیع شد

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بردسیر از توزیع همزمان محصولات فرهنگی مذهبی و بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی خبر داد و گفت: ۶ هزار نسخه از دعای هفتم صحیفه سجادیه توزیع شد.

مهدی مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان به توزیع ۶ هزار نسخه از دعای هفتم صحیفه سجادیه باتوجه به توصیه مقام معظم رهبری به خواندن دعای مذکور در ایام کرونا خبر داد و گفت: یک نسخه از این دعا در بسته های معیشتی که میان افراد تقسیم کردیم، قرار داده شد.

 

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بردسیر از دیگر فعالیت های فرهنگی به توزیع یک هزار جلد از کتاب«سه دقیقه در قیامت» با نیت وقف در گردش اشاره و بیان کرد: این کتاب با پشتیبانی شرکت فن آوران صنعت تهیه شد.

 

 

وی تهیه وتوزیع بیش از25 هزار لیتر مواد گندزدا، تهیه وتوزیع 16 هزار جفت دستکش یکبار مصرف، تهیه و توزیع 50 هزار عدد ماسک چند بار مصرف را از جمله اقدامات حمایتی عنوان کرد و گفت: سبدهای معیشتی به آسیب دیدگان از کرونا در 5 مرحله به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اهداء شد.

 

 

مرادی با اشاره به اهدای 9 هزار عدد ماسک رایگان به هیات های مذهبی و پذیرایی یک وعده ازکادر درمانی بیمارستان افزود: ساخت آرامستان امامزاده سید محمد(ع) به مبلغ یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال نیز انجام شد.

 

 

وی در پایان با اشاره به اینکه بردسیر ۶ بقعه دارد که از این تعداد ۴ بقعه آن متعلق به آستان امامزادگان است؛ شاخص ترین امامزاده شهرستان را امامزاده محمد از نسل امام حسن مجتبی علیه السلام دانست و اظهار کرد: در ایام کرونا درآمد حاصل از نذورات در بقاع به شدت کاهش یافته است.

کد خبر 1000980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha