مرحله داوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۲۱ آذر ماه برگزار می شود

حجت الاسلام مجیدی گفت: روز جمعه ۲۱ آذرماه از ساعت هشت صبح تا ۱۱ و ۴۵ دقیقه تلاوت نمایندگان استان داوری می شود که داوری مسابقات به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مصطفی مجیدی» شب گذشته (یکشنبه 16 آذر) در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا مرحله پایانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم متفاوت با سال های گذشته و به روش جدیدی برگزار شد به طوری که این مرحله در استان ها برگزار و اجرای شرکت کنندگان برای داوری ضبط شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: مرحله ضبط اجرای شرکت‌کنندگان در بخش آقایان از ۱۷ تا ۲۲ آبان ‌ماه انجام شد که نمایندگان استان با حضور در استودیوهای صدا و سیما استان قزوین اجرای خود در رشته ‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، دعاخوانی، اذان و تواشیح و هم‌خوانی داشتند.

 

وی عنوان کرد: اجراهای ضبط شده به ستاد مرکز ارسال شد که بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، زمان‌ پخش تلویزیونی این مسابقات هفته دوم آذرماه از طریق آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود.

 

حجت الاسلام مجیدی تصریح کرد: روز جمعه 21 آذرماه از ساعت هشت صبح تا 11 و 45 دقیقه تلاوت نمایندگان استان داوری می شود که داوری مسابقات به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد  شد.

 

وی در ادامه اعلام کرد: در بخش خواهران هم نمایندگان استان قزوین با حضور در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در 18 آبان ماه به صورت ویدئوکنفرانسی در این مسابقات شرکت کردند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطر نشان کرد: در چهل ‌و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه 230 نفر در بخش برادران و 149 نفر در  بخش خواهران با یکدیگر به رقابت کردند.

 

وی یادآور شد: از میان این شرکت کنندگان در بخش برادران 6 نفر و خواهران چهار نفر به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند که آذر ماه برگزیدگان معرفی می شوند.

کد خبر 1001002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha