بیست و یکمین نمایشگاه فن بازار گیلان برپا شد

بیست و یکمین نمایشگاه پژوهش و فن بازار گیلان امروز(۱۷ آذر) به صورت مجازی دایر شد.

«علی باستی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: بیست و یکمین نمایشگاه پژوهش و فن بازار گیلان و برنامه‌های هفته پژوهش با شعار "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" امسال با توجه به شرایط خاص و محدودیت‌های کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به برپایی بیست و یکمین نمایشگاه فن بازار گیلان افزود: علاقمندان برای بازدید ۲۴ ساعته از این نمایشگاه می‌توانند از طریق درگاه اینرتنتی https://gil-expo.ir اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز تا ۲۰ آذر در دسترس علاقمندان است بیان داشت: نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و فن بازار رویدادی در مجموعه نظام علم و فناوری است که هدف آن ارائه یافته‌های محققان، پژوهشگران و فناوران، از یک سو و دریافت نیازهای پژوهشی و فناوری از سوی دیگر برای تحکیم و سیستمی کردن روابط بین کنشگران در این مجموعه و در نهایت تجاری سازی فناوری و ارتقای قدرت رقابت ملی است.

 

باستی اضافه کرد: دستیابی به این هدف مستلزم برقراری ارتباط نزدیک بین مراکز علمی و فناوری از یک سو و مراکز اجرایی، تولیدی و صنعتی و موسسات تامین مالی از طرف دیگر است، تا امکان همکاری های متقابل برای دستیابی به منافع طرفین که منافع ملی را به‌دنبال خواهد داشت، میسر شود.

 

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه مجازی دسته‌بندی لازم انجام شده و غرفه‌های مراکز تحقیقاتی، دستگاه‌های اجرایی و دستاوردهای پارک علم و فناوری مجزا است خاطرنشان کرد: دستاوردهای استان در مقابله با کروناویروس که در سطح ملی درخشید نیز در نمایشگاه بارگزاری شده است تا عموم مردم از این دستاوردهای استانی اطلاع یابند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1001041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha