اعتبار تکمیلی پروژه های دارای اولویت نیمه تمام سیل تامین شد

خادمی گفت: منابع مالی برای تعدادی از پروژه های نیمه تمام و اولویت دار باقی مانده از سیل، تأمین می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(17 آذر) در جلسه ویدئو کنفرانس بررسی آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری استان، اظهار داشت: تعدادی از پروژه هایی که در رابطه با سیل از سال گذشته در استان شروع شده بود به دلیل محدودیت در اعتبارات ابلاغی، هنوز به بهره برداری نرسیده اند.

 

استاندار لرستان افزود: تعداد پروژه های آسیب دیده از سیل در استان بسیار زیاد بوده که متأسفانه به دلیل محدودیت در منابع اعتباری، عملیات ساخت و تکمیل برخی از آنها تاکنون به پایان نرسیده است.

 

وی اظهار داشت: لازم به یادآوری است تعداد زیادی از پروژه ها که عملیات عمرانی آنها آغاز شده بود به بهره برداری رسیده اند و برخی دیگر به علت محدودیت در اعتبارات، هنوز تکمیل نشده اند.

 

استاندار لرستان افزود: در جلسه امروز مقرر شد برای آندسته از پروژه‌های نیمه تمام استان که عمدتاً در حوزه پل ها بوده و در مناطق مختلف استان از جمله شهرستان پلدختر واقع هستند، اعتبار تکمیلی تأمین و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شود .

 

وی افزود: در حوزه راهداری، بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و اولویت دار استان اختصاص خواهد یافت.

 

خادمی یادآور شد: با تامین و ابلاغ این اعتبار، عملیات ساخت و تکمیل تعداد ۱۲ دستگاه پل از جمله پل های بابازید و حیات الغیب در آینده نزدیک به اتمام می‌رسد.

 

استاندار لرستان از اختصاص اعتبار برای پروژه‌ های حوزه راه و شهرسازی مانند پل های کاکارضا و بلیلوند خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم با اعتباراتی که در نظر گرفته شده، طبق برنامه زمانبندی مشخص شده، شاهد بهره‌برداری از این پروژه ها در آینده نزدیک باشیم.

کد خبر 1001081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha