۹۰ بسته معیشتی در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) از اهدای ۹۰ بسته معیشتی کمک مومنانه به همت خیرین و اعضای این کانون به خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت خبر داد.

«فرحناز حسین زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 90 بسته معیشتی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) تصریح کرد: این بسته غذایی شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، گوشت قرمز و سویا است که به همت اعضای کانون بسته بندی و در اختیار خانواده ها قرار گرفت.

 

وی اعلام داشت: منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند سرلوحه فعالیت های اجتماعی این کانون است.

 

حسین زاده یادآور شد: اهدای بخشی از جهیزیه یک نوعروس از دیگر فعالیت های خیرخواهانه این کانون بود که به همت خیرین این امر تحقق یافت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) بیان کرد: جهاد همدلی برای کمک به خانواده های نیازمند در این دوران بیماری ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا کمک های خود را در اختیار آنها قرار دهیم.

 

حسین زاده افزود: تاکنون طی چندین مرحله کمک های خیرخواهانه این کانون با کمک خیرین در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در مناطق حاشیه شهر اردبیل توزیع شده است.

 

کد خبر 1001109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha