سومین جشنواره شهروند برگزیده در همدان کلید خورد

وجدی هویدا گفت: در سومین جشنواره شهروتد برگزیده، ۱۴ نفر به عنوان شهروند افتخاري در بخش‌هاي مختلف انتخاب مي‎شوند كه با توجه به بخش ويژه كرونا ممكن است كه به ۲۰ نفر هم برسند.

«روح الله وجدی هویدا» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: شهروندان برای ثبت‌نام در «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» سال ۹۹ از تاریخ ۱۵ آذرماه تا ۲۰ دیماه امسال فرصت دارند تا به وب سایت www.TCF.hamedan.ir:globe_with_meridians مراجعه کنند.

 

رئيس سازمان فرهنگي،اجتماعي و ورزشي شهرداري همدان افزود:  طی دو سال گذشته جشنواره شهروند برگزیده، برگزار و شهروندان برتر انتخاب شدند و امسال سومين  سال این جشنواره را در پیش داریم و امیدواریم به مانند گذشته جشنواره‌ای در شأن مردم همدان برگزار شود.

 

وي افزود: براي معرفي افراد برگزيده از دور اول جشنواره اقداماتي چون چاپ ويژه نامه در مطبوعات، چاپ كتاب، استفاده از اين افراد در شوراي محلات و حضور در برنامه‌هاي تلويزيوني و البته معرفي در سايت جشنواره انجام شده است

 

 وي با بيان اينكه در اين جشنواره در پنج گروه شهروندان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند ادامه داد: با توجه به اينکه مقرر شده است هر سال در برگزاري جشنواره، يک موضوع خاص تعيين و جوايز ويژه به شهرونداني که بيشترين فعاليت را در آن حوزه داشته‌اند، اهدا شود، بنابراين براي اين دوره از جشنواره، فعاليت در راستاي «ارتقاي نشاط و شادماني شهر و شهروندان همداني» به عنوان بخش ويژه انتخاب شده است.

 

وجدی،  شناسایی، معرفی و تشویق شهروندان در ابعاد مختلف، الگو سازی از شهروندان برگزیده، و ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان همدانی را از اهداف مهم این جشنواره برشمرد و اظهار داشت: در دوره سوم جشنواره شهروند برگزیده در 4 بخش شهروند برگزیده با شاخص‌های فردی، شهروند شایسته تقدیر، شهروند افتخاری و شهروند عامل به وظایف شهروندی برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 1001148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha