مستند «سردار دل‌ها» تولید می شود

حوزه هنری استان اردبیل به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، مستند «سردار دل‌ها» را تولید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، سیدحامد اسحاقی مسئول هنرهای تصویری از آغاز تولید مستند «سردار دل‌ها» به مناسبت نخستین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

اسحاقی گفت: در این مستند از طریق گفت‌وگو و مصاحبه با همرزمان و نزدیکان سردار سلیمانی، ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار از جمله روحیه جهادی، استکبارستیزی، ایثار و شهادت و ولایتمداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی در واقع یک مکتب فکری و عملی بود که باید شاخصه‌ها و مؤلفه‌های این مکتب احصاء شده و به عنوان یک مکتب راهگشا و الگویی در جهت افزایش روحیه جهادی در جهت رفع مشکلات و موانع پیشرفت کشور در اختیار نسل جدید قرار گیرد.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل در ادامه عنوان کرد: این مستند با مشارکت حوزه هنری و سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در حال تولید بوده و کارگردانی آن را علی ملکی آقاباقر بر عهده دارد. از دیگر عوامل این مستند می‌توان به علیرضا نادری مشاور کارگردان، بهزاد فرزانه‌وش تصویربردار، کاظم قلیزاده صدابردار و فردین خدنگی طراح صحنه اشاره کرد.

اسحاقی در پایان گفت: مستند «سردار دل‌ها» برای ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی تدارک دیده شده و از طریق شبکه‌ سبلان و فضای مجازی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1001169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha