اصلاح شبکه آبرسانی در بافت تاریخی گرگان نیاز به اعتبار دارد

نصرآبادی بابیان اینکه شهر گرگان از اعتبارات بازآفرینی شهری در بافت محلات قدیم برخودار است، گفت: تفاهم نامه ای برای اصلاح شبکه آب در بافت تاریخی انجام شده که اعتباری برای آن تاکنون تخصیص داده نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، « داود احمدی نصرآبادی» عصر امروز (دوشنبه 17 آذر) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت آب و فاضلاب بافت تاریخی گرگان اظهار کرد: گرگان جزو شهرهایی است که از اعتبارات بازآفرینی شهری در  بافت محلات قدیم گرگان برخوردار است و در شهر گرگان برای اصلاح شبکه آب این منطقه دو تفاهم نامه منعقد کردیم ولی برای اجرای این پروژه ها اعتبارص تخصیص داده نشده است.

 

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: در صورتی که اعتبار لازم اختصاص پیدا کند نسبت به اصلاح شبکه آب در بافت تاریخی گرگان اقدام می کنیم.

 

احمدی نصرآبادی یادآور شد: بیش از 95 درصد تامین آب در شهرهای استان گلستان از طریق چاه اتفاق می افتد و تصفیه خانه در شهر گرگان با توجه به اینکه تنها 140 متر برثانیه دبی دارد بازخورد چندانی نداشته است.

 

وی به مشکلات آبرسانی در شهر گرگان اشاره کرد و افزود: در استان گلستان 96 درصد از طریق آب های زیرزمینی آبرسانی به مشترکان انجام می شود و تنها بخشی از روستاها هستند که از طریق چشمه آب آشامیدنی آنها تامین می شود.

کد خبر 1001224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha