از کشف ۶۷ تن روغن در رشت تا دستگیری سارقی با ۶ فقره سرقت

۶۷ تن روغن خوراکی احتکاري به ارزش ۶ میلیارد ریال توسط پليس امنيت اقتصادي در شهر رشت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «عزيزالله ملكی» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به وضعیت و التهاب به وجود آمده در بازار روغن و کمبود آن در سطح عرضه، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی همه جانبه برای شناسایی و برخورد با محتکران در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

فرمانده انتظامی گیلان با بيان اينكه ماموران پليس امنیت اقتصادی استان با تحقيقات ميدانی گسترده از وجود يک انبار دپو روغن خوراكی احتكاری در رشت مطلع شده و موضوع را مورد بررسی قرار دادند، گفت: اين انبار در يكی از مناطق حاشيه‌ای شهر رشت شناسايی شد.
 
 
وی به اعزام ماموران انتظامی به اين مكان و كشف 67 تن روغن مايع خوراكی احتكار شده از انبار مورد نظر اشاره كرد و اذعان داشت: محتکر 48 ساله اين پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 
 
*کشف لوازم آرایشی قاچاق در آستانه‌‌اشرفیه 
 

«حمید محمدی‌نسب» گفت: كارآگاهان آگاهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دريافت خبري مبنی بر فروش لوازم آرایشی قاچاق در یک واحد صنفی، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

این مقام انتظامی در آستانه اشرفیه با بیان اینکه صحت موضوع با تحقيقات نامحسوس ماموران پليس آگاهی محرز شد افزود: پليس در بازرسی از این مغازه، هزار و 103 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق را کشف كرد.
 
 
وی به تحویل اقلام کشف شده به تعزیرات حكومتي اشاره كرد و اظهار داشت: متهم 39 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 
 
محمدی‌نسب تصریح کرد: کارشناسان ارزش اقلام كشف شده را بالغ بر30 میلیون ریال برآورد کردند.
 
 
*کشف انبار احتکار موادغذایی و اقلام بهداشتی در لنگرود 
 
«مجید نیکویی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در اين خصوص اظهار داشت: كارآگاهان پليس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی از وجود يک انبار احتکار ارزاق مورد نياز مردم در شهر لنگرود مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
 
فرمانده انتظامی لنگرود ادامه داد: ماموران پليس آگاهی با تحقيقات گسترده و شناسايی انبار مورد نظر پس از هماهنگی قضائی به همراه نماینده تعزیرات حکومتی و کارشناسان اداره صمت به اين مكان اعزام شدند.
 
 
اين مقام انتظامي به كشف پنج هزار و 455 قلم مواد غذايی و اقلام بهداشتی احتكاری شامل برنج، چای، مربا، قند، رب، نمک، مایع ظرفشویی، لباسشویی، شامپو و صابون در بازرسی از انبار مورد نظر اشاره كرد و اذعان داشت: متهم 40 ساله اين پرونده براي سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شد.
 
 
نیکویی با بيان اينكه برابر دستور قضائی اين انبار پلمب شد تصريح كرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش اقلام کشف شده یک میلیارد ریال است.
 
 
 
*سارق اماکن خصوصی در رضوانشهر دستگیر شد 
«امير وهاب‌زاده» اظهارکرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان رضوانشهر، شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت.
 
 
فرمانده انتظامی رضوانشهر با بيان اينكه پس از انجام تحقيقات و تعقيب سرنخ‌ها، متهم اين پرونده‌ها شناسايی شد افزود: با هماهنگی مقام قضائی متهم در مخفیگاه خود در رضوانشهر دستگیر شد.
 
 
وی با اشاره به اینکه متهم در تحقيقات پليس به 6 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف كرد اذعان داشت: سارق 35 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

کد خبر 1001233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha