تشکل های سیاسی برای آوردن مردم پای صندوق های رأی تلاش کنند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه تعبیر حضور حداکثری تعبیر بسیار خوبی است، گفت: باید همه تشکل‌های سیاسی برای آوردن مردم به عرصه انتخابات و پای صندوق رأی علی رغم وجود همه مشکلات و سختی های اقتصادی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(17آذر) در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان ساری با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات؛ نوعی مقابله با دشمن و موجب جلوگیری از سوء استفاده تبلیغاتی آنان می شود، بیان کرد:هر کسی برای انتخابات تلاش کند در حقیقت برای جمهوری اسلامی تلاش کرده است و کار شما در راستای تحکیم نظام جمهوری اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران گفت: با ظهور انقلاب اسلامی دنیا که فقط نگاه جمهوریت و توجه به حضور مردم را داشت فهمید عنصر ایمان و دین، عنصر مهم و تاثیرگذاری است و یکی از دلایل مخالفت با جمهوری اسلامی نیز همین است؛ آنها می بینند یک نظام سیاسی آمده روی کار که به دو قطب جمهوریت و اسلامیت توجه می‌کند و این برایشان قابل فهم نیست، برای همین به شدت در کشور به دنبال پروژه سکولاریزه کردن حکومت و مدیریت جامعه هستند.

 

وی با بیان اینکه تعبیر حضور حداکثری تعبیر بسیار خوبی است، افزود: باید همه تشکل‌های سیاسی برای آوردن مردم به عرصه انتخابات و پای صندوق رأی علی رغم وجود همه مشکلات و سختی های اقتصادی تلاش کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اذعان کرد: انتخابات گویاتر از بقیه حضور های مردمی است زیرا زبان آن زبان آمار و مستند است و دشمنان نمی توانند در آن خدشه وارد کنند و این اهمیت کار را بیشتر می‌کند.

 

وی خاطرنشان شد: همه تشکل‌های سیاسی باید یک قاعده معینی برای بازی سیاسی را قبول و از آن پیروی کنند، در عین رقابت، تخریب نباشد، بالاخره اصول خاص انتخابات باید مورد احترام همه باشد.

 

امام جمعه ساری ادامه داد: بازی های سیاسی بازی های خوبی است که باید قواعد این بازی  و مهارت آن را یاد بگیریم. یکی از کلید واژه های این بازی سیاسی ممتد و مستمر بودن آن است و موجی و مقطعی بودن خروجی خوبی نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: اگر خودخواهی ها را در کار سیاسی کنار نگذاریم و با سعه صدر و منطق با یکدیگر برخورد نکنیم در بین طیف های سیاسی همسو هم به وفاق و همدلی نخواهیم رسید.

 

وی با تاکید براینکه انتخابات باید سالم باشد، گفت: این هزینه کردن ها و پول خرج کردن های بی حساب و کتاب نباید اتفاق بیفتد، این تخلفات اقتصادی و رانت خواری ها و سوء استفاده هایی که متاسفانه رخ می دهد نتیجه همین رفتار است که باید در ابتدای کار با این موارد مخالفت کرد و مقابل آن ایستاد.

کد خبر 1001250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha