عرضه کالاهای تولیدی با سامانه «معین کالا» در ساختارهای مبادلاتی اثرگذار است

قاسمی گفت: در طول دوره فعالیت شرکت تجارت سازان و راه اندازی حوزه دیجیتال مارکتینگ تا کنون سامانه معین کالا به عنوان یک ابزار قدرتمند در ورود به ساختارهای مبادلاتی و بازرگانی دیجیتال توانسته کالاهای تولیدی استان را برای فروش به خریداران عرضه کند،.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد قاسمی» امروز دوشنبه (۱۷ آذر) در جلسه که با رئیس هیات مدیره و سهام داران شرکت تجارت سازان آویژه آریا بر لزوم تقویت سامانه معین کالا و استفاده حداکثری کارکنان سازمان همیاری در مبادلات بازرگانی خود از بستر این سامانه فروش اینترنتی تاکید کرد.

 

مدیرعامل شرکت تجارت سازان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی افزود: در طول دوره فعالیت شرکت تجارت سازان و راه اندازی حوزه دیجیتال مارکتینگ تا کنون، سامانه معین کالا به عنوان یک ابزار قدرتمند در ورود به ساختارهای مبادلاتی و بازرگانی دیجیتال توانسته با جذب ۱۳ نفر از کارکنان متخصص، کالاهای تولیدی استان را برای فروش به خریداران عرضه کند.

 

وی در خصوص عملکرد دیگر بخش های این شرکت نیز گفت: علاوه بر حوزه دیجیتال مارکتینگ با تغییر در ساختار هیات مدیره و حمایت موسسه صنعتی گوشت، توانست عملیات تولید و فرآورده های ضایعات کشتارگاهی را با موفقیت انجام دهد.

 

قاسمی ادامه داد: از زمانی که موسسه صنعتی گوشت به عنوان سهامدار این شرکت تعیین شد، واحد رندرینگ موسسه به این شرکت واگذار گردید و بلافاصله ساختار اداری، تولید یا کارگاهی و فروش آن مدون شد.

 

وی اظهار داشت: این شرکت با ارائه ۲ برنامه کوتاه مدت و بلند مدت، قصد دارد در کوتاه مدت تولید را به دو برابر رسانده و در بلند مدت نیز به عنوان یکی از شرکت های برتر پالایشگاهی در ضایعات کشتارگاهی کشور در بورس ایران تبدیل شود.

 

مدیرعامل شرکت تجارت سازان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی تصریح کرد: تغییر در ساختار اجرایی، ثبت ۲برند تولیدی محصول، تغییر در نوع بسته بندی به منظور ورود به بازارهای داخلی و خارجی، افزایش ماشین آلات خط تولید در توانمند سازی حوزه تولید، ورود به تولید محصولات دانش پایه با ارزش افزوده بالا از برنامه های اجرایی این شرکت دراهداف مورد نظر می باشد.

 

وی در پایان گفت: با جدیت و تلاشی که در مجموعه جوان و کارآمد شرکت تجارت سازان آویژه آریا مشغول به فعالیت هستند، امیدواریم شاهد تحقق چشم اندازهای ترسیم شده برای این شرکت و قرار گرفتن در میان سامانه های برتر فروش اینترنتی نیز باشیم

کد خبر 1001263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha