تجدید میثاق مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با شهدای گمنام بهشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با همراهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر با آرمان‌های انقلاب، شهدا و روحانیت در بهشهر تجدید میثاق کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، « عباس زارع » امروز ( 17 آذر) با همراهی «مسعود  فلاح» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر، با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان و همچنین قرائت فاتحه بر مزار مرحوم آیت الله سید صابر جباری امام جمعه پیشین بهشهر و نماینده فقید مردم مازندران در خبرگان رهبری، با آرمانهای نظام تجدید میثاق کرد.

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به شخصیت آیت الله سید صابر جباری(ره) امام جمعه فقید بهشهر ، ایشان را الگوی ارزنده ای برای مردم استان عنوان کرد.

 

وی گفت: این مرحوم فقید نزد جوانان نیز از جایگاه ویژهای برخوردار بودند و هم اکنون مزار شهدای گمنام شهرستان بهشهر به همراه مزار این عالم بزرگ همچنان محل حضور شیفتگان مقام و منزلت ایشان میباشد.

 

زارع یادآور شد: ما خود را از پیروان راه شهدا میدانیم و سیره این عزیزان را سرلوحه زندگی و کار قرار داده ایم و نقش علمای عزیزمان به عنوان چراغ راه، هرگز فراموش نمیشود.

کد خبر 1001269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha