استقرار اداره دارایی در اندیکا/ شهرداری مشکلات عدیده ای دارد

نوذری با بیان اینکه خدمات ۴۰ ساله انقلاب در حوزه وزارتخانه اقتصاد و دارایی شامل حال اندیکا نشده است، بیان کرد: اداره دارایی در شهرستان اندیکا استقرار پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امرالله نوذری» ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ آذر) در نشست بررسی مشکلات اقتصادی شهرستان‌های مسجدسلیمان و اندیکا که با حضور مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد اظهار کرد: در حوزه وزارتخانه اقتصاد هیچ خدمتی در اندیکا ارائه نمی شود و خدمات ۴۰ ساله انقلاب در حوزه این وزارتخانه شامل حال اندیکا نشده است.

 

فرماندار اندیکا افزود: درخواست اولیه ما که نابه جا هم نیست استقرار اداره دارایی در شهرستان است چراکه در این شهرستان ۶۰۰ روستا، سه شهر، سه بخش و ۲ سد بزرگ داریم که قطب انرژی برق آبی کشور هستند که دلایل خوبی برای این استقرار است.

 

وی با بیان اینکه انجام هر اقدام اداری در شهرستان، بخشی از کار به اداره دارایی برمی گردد اضافه کرد: فاصله دورترین نقطه (آخرین روستا) ۱۲۰ تا ۱۳۰ کیلومتر به مرکز شهرستان است که مردم را با مشکلاتی روبه رو می‌کند.

 

نوذری با اشاره به مشکلات عدیده شهرداری اندیکا بیان کرد: خدمات رسانی مختل شده و شهرداری که ۲۱ ماه به کارگران حقوق نمی دهد، چطور می تواند به آنها دستور انجام کار دهد.

 

وی تصریح کرد: افزایش ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری یکی از درخواست های مهم در شهرستان اندیکا است چرا از ۶۰ روستای شهرستان تعداد ۵۰۰ روستای بدون دهیاری داریم.

 

کد خبر 1001274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha