اعتماد به توانایی جوانان راه حل مشکلات کشور است

حجت الاسلام حسینی، وجود مشکلات را حاکی از سوء مدیریت ها خواند و گفت: اعتماد به قشر جوان و بکارگیری نیروی جوانان راه حل رفع مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«سید علی حسینی»، امروز(17آذرماه) در دیدار بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، اظهار داشت: به برکت وجود جوانان غیرتمند ایران اسلامی پیشرفت های بزرگی نصیب انقلاب و نظام شده است.

 

امام جمعه بروجرد پیشرفت های ایران اسلامی را مرهون فعالیت جهادی جوانان انقلابی خواند و افزود: دانشجویان همواره در دفاع از حق و حقیقت پیشگام بوده اند و نقش موثری در صحنه های مختلف انقلاب داشته اند.

 

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس همین دانشجویان و دانش آموزان بودند که با دست خالی حماسه آفریدند، گفت: امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت های علمی و فناوری بزرگی دست یافته ایم.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق توسط سپاه، یادآور شد: جوانان غیرتمند ایران اسلامی در سپاه با توان بالای موشکی پایگاه آمریکا را هدف قرار می دهند و آمریکا به عنوان یک ابرقدرت جهانی کاری از دستش بر نمی آید.

 

وی با بیان اینکه مشکلات امروز جامعه به دلیل سوء مدیریت است، اذعان داشت: تکیه بر توان داخلی و اعتماد به جوانان راه حل رفع مشکلات است.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به نقش آفرینی رهبری در حل مشکلات کشور، عنوان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب چراغ راه است.

 

وی یادآور شد: در همین مسئله کرونا با پیام رهبری سپاه و بسیج و بسیاری از آحاد مردم پای کار آمدند و حماسه ای بزرگ برای یاری هموطنان خلق کردند.   

 

حجت الاسلام حسینی به بیان وظائف دانشجویان پرداخت و گفت: بصیرت افزایی و روشنگری، آگاهی دادن به مردم و صدای مردم بودن کار مهم یک دانشجو انقلابی است.

کد خبر 1001311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha